batusmom Kızlar hepinize merhaba siz bir sorum olacaktı. Bu ovülasyon testlerini yapmaya başladım az önce böyle koyu çizgi gördüm. Bu çizgiyi gördüğümde mi ilişki olması gerekiyor yoksa silikleştiği zaman mı?
batusmom Ama doktorlar 2 günde bir öneriyorlar o sebeple emin olamıyorum. Benim tüplerimde hafif tıkanıklık var, eşimin de sperm sayısı düşük o sebeple en uygun zamanı bulmaya çalışıyorum 🤦🏼♀️
Bihterrr batusmom eğer dün değerlendiysen bugün bekleyin yarın tekrar ilişki yaşayın spermler zaten 72 saate kadar canlı kalıyor. Ben o şekilde hamile kaldım.Dün ilişki olmadıysa bugün değerlendir yarın bekleyin. Yani senin dediğin gibi gün aşırı olsun. Yumurtanın ömrü de 24 saat olduğu için illa denk gelecek o şekilde