Ebrugunesss Kızlar 1 yıldır gebelik istiyorum pcos var 13 Mayıs’ta doktora gittim kan testi aldı gebelik yok dedi ve 2 aydır adet olmadığım için duphaston yazdı adetin 3. Günü gidip hormon testi vericektim akşam ilacımın sonuncusunu içicem doktora gideli 10 gün geçti ama hala e nabızda kan testimin sonucu görünmüyordu bende merak ettim içime kurt düştü test yapayım dedim çok hafif silik çizgi var gibi ve ilk 5 dakika içinde belli oldu ikinci çizgi sorum şu ki kullandığım ilaç etkilemiş olabilir mi acaba bu ikinci silik çizginin oluşmasını yarın sabah testi yeniden yapıcam ama bilen varsa yazabilir mi 
Fekf Ebrugunesss hayır canım etkilemez sen duphastonu bırak yarın tekrar test yap çıkmazsa bile sunalık içme ertesi günü yine yap sonra bi kan ver Allah korusun varsa bir şey olmasin ama testinde var canım ap acik ilaçla alakası yok insallah vardır
Sevde11 Ebrugunesss duphaston sadece adet söktürücü değil canim aynı zaman da düşük önleyici ve bebegin tutunmasini sağlıyor gebelik oluşursa, ben gebeligin başından beri kullanıyorum, büyük ihtimal gebelik var gibi görünüyor kan testi ile kesinleştir 🙏
HESA20 Ebrugunesss etkilemez bende duphaston kullandım 3 gün önce gebe olduğumu öğrendim sizin geç döllenme olmuş olabilir ilac bittikten en gec7 gün içinde adet olması gerekir yoksa gebelik eğer varsada tutunmasını sağlıyor
Tutaste_ Ebrugunesss duphaston hamileliği etkilemiyor diye biliyorum doktor yazarken öyle demişti gebe kalmaya engel değil diye.insallah sıkıntı yoktur hamilesinizdir kan verin sağlık ocağında garanti olsub
Ebrugunesss Fekf bitti zaten ilaç bugün sonunu icicektim akşam ya sevinemiyorum bile negatif çıkarsa diye test bozuksa diye şuan daha da belli oldu çizgi ama
Ebrugunesss Sevde11 kan testi vermeye geldim bakalım nasip ama bugün ki test biraz daha silik çıktı pek umudum yok ama inşallah diyelim