16 nisanda adet oldum normalde 16 mayısta olmam lazımdı ama olmadım gecikince test yaptım pozitif çıktı bugünde hamilelik için kan verdim değerim 18260 çıkmış sizce değerim normal mi 5-6 haftalık galiba ama böyle bişeyin olması mümkün değil en fazla 1 yada 2 haftalık olması gerekiyor dış gebelik yada yalancı gebelik olabilir mi konu hakkında bilgisi olan yardıımcı olabilir mi