Merhaba 15 Mayıs ta acilde kan vermiştim beta 1800 dü hoca kese bakmadı erken dedi bende önümüz pazartesi Rendavu almıştım gidecektim 5+6 suan adet tarihine göre rendavum iptal olmuş ….. ne zaman gitsem daha iyi olur kalp atışını da duyarım bekliyorum sıkıntı olmuyordur demi lekem falan yok