Elimden geldiğince her gün atmaya çalışcam kızlar. Bugün adetimin 6. Günü tam kesildi sayılmaz ama yarın yola çıkacağım. Bide rüyamda saçma şeyler gördüğüm için yapmak istedim 😂 bu kadar koyu çıkmasını beklemiyordum ama sanırım normal yani sonuçta silik koyu değil.
Bakalım bu ovülasyon testleri bu ay işimize yarayacak mı?
Takviye olarak hayıt otu içiyorum, folik asit içiyorum, soğan suyu yapıcam adetim bittikten sonra ve yumurta geliştirecek şekilde beslenmeye özen gösteriyorum… bakalım sonuç nasıl olacak
