edaaaa12
Ben etliğe hiç gitmedim Bilkent’e de ilk kez gitmiştim ama memnun kaldığım için doğuma kadar her ay gitmeyi düşünüyorum. Özele de gidicem özel de doğum istiyorum zaten ama her ay da Bilkent de de görmek istiyorum bebeğimi. Teknoloji olarak da çok iyi hastane ultrason cihazları falan çok yeni