Kızlar 34+2 haftalık gebeyim. Çok şiddetli sancılarım oluyor. Özellikle akşam saatlerinde şiddetleniyor. Vajinamda kasıklarımda baskı gibi, bıçak saplanır gibi ağrılar hissediyorum. Çamaşırımda da hafif ıslaklık oluyor bir iki gündür. İlk gebeliğin o yüzden soruyorum, normal mi bu durum?