Semrukburtuk Regl tarihime göre 11 haftayı doldurdum ama en son gittiğim doktor kontrolünde 1 hafta geride olduğunu öğrenmiştim yani ona göre de 10 haftayı doldurdum. Bu ay ikili tarama testi ve rutin kontrol için doktora gideceğim ama hangi haftayı baz alıp gitmeliyim bilmiyorum. Sizlerden bu şekilde bir durum yaşayanınız var mı?
tugbalisan_ Semrukburtuk doktorunun söylediği tarihi baz al bence, zaten 11.haftada olması şart değil 11-14 arası biz 13.haftada yaptırmıştık. Doktor bizede gelişiminin biraz önde gittiğini kendi belirlediği tarihte gelmemizi söylemişti
Kosem983 Semrukburtuk Benimde sizin gibi ultrosana ilk girdimde ileri görünüyordu ama ultrosonda cikan baz alınıyormuş hatta ben progmn tarihini de ultrosana gore ayarladm o şekilde takip ediyorum
Semrukburtuk Semrukburtuk tugbalisan_ benim doktorum sadece 1 ay sonra gibi gelirsin dedi tek dediği de bu oldu 🤦🏻♀️