K123k benim de 13 Haziran doğum görünüyor ama benim de öyle.35 haftalıkken gittiğimde 2690dı.37de gittim 2750. İki haftada sadece 60 gram almış mesela.halbukş daha iyi beslendim.doktor da öyel yani yapcak yok dedi.bi bakarsın çok almış bi bakarsın az almış dedi.yani ben de şaşırdım açıkçası