Ben 20.haftadan itibaren yaşamaya başladım. O zamana kadar işe yürüyerek gidip geliyordum. Şu an 23. Haftadayım. Şimdi evde bazı zamanlar zor kalkıyorum. YouTube’dan egzersiz buldum hafif şeyler aslında yapınca daha kötü oldum. En iyisi hiç zorlamamak galiba. Dinlenince en azından evde günlük ihtiyaçlarımı karşılayıp dolmuşla falan işe gidebiliyorum. Randevu aldım ortopediye ilk başta film vs çekmeyecek gitsem ne olacak diyordum ama dayanamadığım oluyor. Bakalım ne olacak