Annem başka şehirde oturuyor. Kardeşim 6. Sınıf ayın 30 una kadar sınavı var. Ben 37+6 haftalık hamileyim dün doktora gittim düzenli sancım çıktı 2 cm açıklık var yarın gene gidicem. Korkuyorum yatış verirlerse yanımda kimse yok. Eşimi de almıyorlar devlet hastanesi biliyorsunuz. Kayınvalidem de ne evime gelir ne de çocuk için bana yardımcı olabilir. Beni sever ama hep uzak durur. İlk doğum olucak. Problem etmiyordum bir şekilde hallederim eşim çok güzel destek olur diyordum. Ama işler ciddiye bindi şuan çok kötü hissediyorum sabahtan beri ağlıyorum. Sürekli kusucak gibi oluyorum.