ekimannesi_ Doğum iznine çıktığımızda sigortamz devam ediyor mu yani normal hastaneden yararlanmaya devam edebiliyor muyuz ilaçlardan vs
Betusbetus Tabii ki zaten o sürec icerisinde raporlu gözüküyoruz, isten cikarma süreci olmadığı icin her türlü sigorta hakkimizi kullanabiliyoruz