Son 5 gündür çok fazla sancım oluyo sırtım belim kasıklarım bacaklarım resmen sancı geliyo 20 dk falan çok kötü oluyorum geciyo tekrar geliyo bu sabah da sancıyla uyandım duş aldım iyi gelir diye anlık kesti ama tekrar başladı şuan yine sancım var 35+6 haftalık hamileyim kasıklarımda özellikle çok sancı var en hafif şekli adet sancısı gibi oluyo artıyo randevu bulamadım hastaneye korkuyorum yaşayan var mı