KlncA merhaba, bu konuda tecrübelisiniz bende size bir şey sormak isterim. Cevaplarsanız çok sevinirim. 32+4 haftalık hamileyim. Diyetime çok dikkat ediyorum. Açlık şekerim sabahları 80-85 tokluklarım 1. Saat 120-130 arası çıkıyor. Ama bebek 2 hafta ileride ac fl ve bpd hepsi . Şeker değerim beklenenin altında iken ileri gitmesini doktorum genetiğe bağlıyor eşimde bende iri ve uzunboyluyuz. Ama benim içimhiç rahat değil. Sizin bu konuda bir görüşünüz öneriniz olur mu acaba ?