Yigitalimomy benim aklımdaki düşünceyi ileteyim mesela ben ilk bebeğimde puset kullandım ya şuan aldığım bebek arabası tam yatar pozisyonda kullanılıyor yeni doğanda ama ben bebeğimi hiç bı zaman yatağında dahil tam yatar pozisyonda yatirmadim hep hafif eğimli yaptım öyle koydum şuanda bu bebek arabasında tam yatar yapıp bebekleri koymayı düşünmüyorum sağlıklı bulmuyorum hafif eğimli olarak ayarlicam öyle koyucam rahat olacaklarını düşünüyorum ☺️ bebekler zaten puseti oturmaya başlayınca bırakıyor çünkü bunaliyorlar 6-7 ay gibi hele iri bebek olursa sığmıyor 5. Ayda bunalıp yatamiyor rahat