Arkadaşlar biliyorum herşeyin farkındayım fakat eşim zaten çoğu zaman evde değil iş gereği çoğunlukla işte gezmeye dolaşmaya vakit bile yok evde boş boş oturacagima çocuğumu büyütürüm onunla ilgilenirim diye düşünüyorum üst üste çocuk getirmiyorum sadece bı tane olması bana iyi geleceği için olsun istiyorum hemen çocuk doğmuyor daha bunun hamileligi de var