Merhaba anneler, biz aslında eşimle bebeğimizin ismine karar vermiştik Belis olacak kısmetse eşimin babası Mila ismini çok istiyor onu çok sevdiğim için kırmak da istemiyorum ama isim birbirine uyuyor mu uymuyor mu kararsız kaldım Belis Mila diyince besmele gibi geliyor 😄 Mila Belis nasıl sizce koymalı mıyım