MeralEgeEmre ilk çocuğum zayif bir bebekdi bu yüzden fazla fazla kilo almadığından bez stogu yapmıştım rahat olmuştu.İkinci çocuğumda 2800 doğdu zayıf kalır diye düşündüm yanıldım birkaç bez öyle boşa gitti çabucak bez numaramız değişti her ay 1 kilo kadar aldı sütüm yaradı bacakları da etli 6 aylık 6 numara baby turco doğadan kullanıyorum