Merhabalar 9 ay önce dış gebelik yaşadım sonrasında 17 mayıs gebelik testiyle sonrasında kan tahlili verdim 8.47ydi beta hcg sonucu 19 unda tekrar kan verdim 48.4 ve 22 si 207 cıktı sizce normal mi? Bel agrım ve sol kasıgım da agrı var ara ara da bulantım oluyor korkuyorum aynı şey olucak diye