Adile_aksoy Cengiz3455 ben 31 haftalıkken gittiğimde 2.800 dedi şuan 32. Haftadayım benimki çok mu fazla
Tugcedora Cengiz3455 benim 34 hafta da 2.095 di şuan 37+1 iz yarın kontrolüm var bakalım kaç oldu 36 da 2630 du
izobellaaa-_- Bende 34+4 haftalığım. En son 33 de gittim 2350 45 cm idi 35 de yine gideceğim bence senin ki de normal
neanladinyurdagull Adile_aksoy e maşallah sizinki bayağı etli ben 38 de doğurdum 2800 civarı doğdu kızım normal mi yapacaksınız sezaryan mi
Sermec27 Adile_aksoy evet bebek yaklaşık 5 hafta önden gidiyor emin misin bu kiloda olduğuna normal değil çünkü şekerin var mı 2 hafta çok önemli olmuyor ama yaklaşık 5 hafta önde bebek
Adile_aksoy neanladinyurdagull ben normal doğumdan yanayım ama şu an düşünüyorum eğer doğuma kadar hala kilo almaya devam ederse ben nasıl doğuracağım yani kilosu fazla olursa çok zorlanabilirim ve ilk gebeliğim ne yapacağımı bilmiyorum sizce kilosu çok mu fazla
Selinmoon Cengiz3455 çoook zayıf değil gayet normal kafanıza böyle şeyleri takmayın önemli olan sağlıklı olması 😍 birde bence kimseyle kıyas yapmayın ❤️
Adile_aksoy Cengiz3455 bence benimki haftasına göre fazla ve bebek son aylarda daha fazla kilo alıyor bence daha çok vitamin odaklı beslenmelisin bolca meyve yemelisin
Adile_aksoy Cengiz3455 inanın ben de bilmiyorum 31 haftada gittim 2.800 gramdı ve doktorum iri olduğunu söyledi evet ama şeker testi yapmamıştım ben şeker testi yapmadığım için çok endişeleniyorum aslında
Cengiz3455 Adile_aksoy Evet bencede fazla benim doktorum gayet iyi kilosu demişti normal doğumdan yana olduğu için sizin normal yapmanız biraz zor gibi iri bebekler genelde sezaryan la oluyo
Adile_aksoy Cengiz3455 sezeryan olsun ona da kabulüm Yeter ki bebeğim sağlıklı olsun ne diyeyim 🤷🏻♀️
Adile_aksoy Cengiz3455 evet çok doğru ve elimden geldiğince ekmek falan yememeye çalışıyorum aslında çok yemek de yemiyorum nasıl bu kadar kilo aldığına inan ben de bilmiyorum çünkü ben gebe kalmadan önce 43 kiloydum 😂