Arkadaşlar annem gilin orda 10 ,15 tane köpek var elerinden geldikçe besliyolar bı tek annem yemek verdiği için bizim kapıdan kopmuyolar bize bı zararlari yok ama yeni kopekler birakmislar3,4 tane yan köyler oraya uyuz köpekler çok kötü durumları çok zayıf uyuz hayvanlar diğerlerine de bulastiricaklar hepsi ölür die annem üzülüyo veterinere gitmis abla çok uğraştırıcı uyuz çok bulaşan bişi hayvan sayısı çok baş edemesin demiş annem çok agliyo üzülüyo hayvan severler bilir eskiden uyuz hapı vardı ekmeğe koyup veriliyodu artık yok demiş ne kullanılabilir bizim ordaki köpekler sağlıklı kilolu güzel hayvanlar ama hepsine bulasicak beli hep iç iceler onlarda bizim oraya gelio annem yemek verdiği için annem onlara ayrı yemek verim dio ama kalabalıklar yemek verilirken iç içe giriyolar kosuyolar hepsi birden hayvan besleyenler o uyuz hapına nerden ulasabiliriz bı kaç veterineri aradık internet ten bakın dediler