Merhabalar daha çok yeni gebeyim. Pazar günü test yaptım silik çizgi çıktı. Akşamına acile gidip kan verdim HcG 160 çıktı kese var 5+2 ile uyumlu dediler 2 gün sonra gel dediler iki gün sonra gittim Beta 320 çıktı doktor kan değerin iyi ama keseni göremem dedi bende görüldü dedim alt muaine ile baktı o da 5+2 ile uyumlu ama mümkün değil dedi. Bende çıktım özele gittim kan değerlerime baktı hoca karından baktı kese falan göremedi alttan müaine etti o kese değil kan pıhtısı böyle bazen karşılaşıyoruz dedi. Yaşayan var mı ?