Ceyda24 Kizlar iki dir burun kanamasi yasiyorum . Sizlerde oldu mu sebebi neydendir bilen var mi acaba
Neferut Ceyda24 geçen okumuştum tansiyonla alakalı diyorlardı. Tansiyon takibi yapıyor musunuz acaba?
Yldz111 Ben su an 25 haftalığım fakat başından beri hemen hemen aynı sorunu yaşıyorum. Tansiyon problemim de yok. Ama kan sulandırmak için ecopirin kullanıyorum onun etkisi olabilir.. doktorum normal olduğunu söyledi
Meyranas Ceyda24 normal dendi bana gebelikten dolayı damarlarda çatlamalar oluyormuş Bnmde burnum durduk yere kanıyor bazen kan pıhtısı gibi toplanıyor nefes zor alıyorum ilk gebelikte yaşamadım ama bunda yaşıyorum
metemom_ Ceyda24 hamileliğimin başından beri sürekli burun kanaması yaşıyorum önemli bir şey değilmis kan akışı daha fazla olduğu içinmiş