Neferut bende yarın 10 hafta olacağım aynı sekildeyim.hapşırık geldiğinde mümkünse oturmaya çalış veya bacaklarıni sıkıştir ben öyle yapıyorum yoksa dediğin gibi ağrı sancı birşey oluyor benim de solda şuanda. Dikkat et rahatsız hissedersen kontrole git bence ki için rahat etsin.