Kizlar 33+5 haftaligim bugün kontrolüm vardı doktor bebeğin suyunun fazla olduğunu söyledi şeker testi yaptırıp yaptirmadigimi sordu bende yaptirmamistim ( sebebi devlet Hastanesi’ne gidiyorum o zaman randevu bulamadım sonra da zamanı geçti ) eğer şekerden olsaydı bebek de iri olmaz mıydı oysa bebek 2.100 e yakın dedi internetten baktım eve gelince erken doğum falan diyor benim gibi olup zamanında sağlıkla sihhatle doğum yapan var mı lütfen bilenler yazsın