Aslanmom1 Safiye12 Mutfağa giremiyorum yemek yapamıyorum ev dışında daha iyiyim ama dışarıda da halsizleşiyorum ne yapacağımı şaşırdım 🤦🏻♀️
Emel_11 Safiye12 10 haftadayım berbat geçiyor 9 haftada prilam almaya başladım daha iyiyim,kendi evimde duramıyorum anneme gidip geliyorum beslenme azalmıştı ama ilaçtan sonra bir tık daha yemeye başladım 🥲
iremree Ben 7. Haftadan beri geçmeyen mide ağrılarına sahibim gastrit galiba renni şurup tablet felan ama fayda etmiyor aç kalınca midem ağrıyor karnım doyunca bulantı iki ucu da 💩lu değnek anlıcanız
Semranisa Ben varım bulantı gün boyu sık aralıklarla yokluyor beni de bide midemde bir alev var sanki hep dondurma soğuk karpuz soğuk su limonata öyle şeylerle midem serinliyor biraz
Sezer2108 Benimde mide bulantım var, midemde inanılmaz çok yanma var. Birde kendimi o kadar yorgun hissediyorum ki sürekli uyuyasım geliyor ruh gibiyim 😞
NurZenkin Sezer2108 benim 9+4 te son buldu bugünle 10 haftalık oldum yeni aşırı midem bilemiyordu sadece sabahtan öğlene kadar o da
Yasemin35 3.gebelik hep ayni seyler😁bulanti gun boyu bazen asiri derecede mide yanmasi ve agri kramp. Prilam kullaniyorum kusmayi engelliyor ama digerleri devam