Ben bundan önce 4 kez aşılama yaptırdım. İlk aşılamam da bebeğim tuttu. Şu an 3 yaşına girmek üzere. 1 senedir tekrar deniyorduk 3 kez daha aşılama yapıldı bu sene içinde negatif oldu bu ay tekrar yaptırdık çok şükür 11. Gün pozitifi kanda da idrarda da gördüm. Değerlerim de 2 katına çıkıyor elhamdulillah. Aşılama süreci hormon ilaçlarından dolayı ödeme yapılan bir süreç devlete giderseniz, özeldeki ücretleri bilmiyorum ben tıp fakültesinde yaptırdım. İşlem acısız. Sonrasında hiç tuvalet harici kalkmadım. Hep yattım avokado, havuç suyu ve güzel beslenmeye çok dikkat ettim. Gün aşırı da ilişki oldu.