Zeyneptekin1 Düne kadar çatlatma iğnesinin etkisini fark edebiliyordum akıntım vardı iğnenin 36. Saat ve sonrasında başlamıştı belirtim akıntım ve biz o geceyi yani dünü değerlendirdik ama şu an akıntım da kalmadı kaşık ağrım da kalmadı tutmamış mıdır 😭
Mom6535 Zeyneptekin1 öyle söyleme benim 3 sene hiç çocuğum olmadı doktora kaç kere gittim kısır dediler eşimin ailesinden bir kaç kişi sonuçlar temiz geldi mesela sonra unuttuğum bir anda hamile çıktım hemde 2 aylık hamile çıktım hiç şüphelenmedim kısır olduğumu düşündüğüm için bir kızım var suan bir dış gebelik geçirdim sımdı reglim yine gecikmiş dokuz gün ama hep var diye umut ediyorum hala güzel mesajlar yolla evrene olmasa da üzülme inan ki üzülmek çok etkiliyor canım benim 22 yaşındayım bu arada çok ağlardım benim çocuğum olmuyor diye Allah’a isyan ederdim geç verdi güzel verdi öyle düşün sende hersey güzel olur umarım senin için
Zeyneptekin1 Mom6535 bende 21 yaşındayım çok şeyler yaşadım ama artık olmasını istiyorum belirti arıyorum en ufaktan 😭
Mom6535 Zeyneptekin1 eminim ki sadece sağlıklı bir bebek istiyorsun canım ümitsizliğe kapılma ve çok düşünme benim gibi deli olursun sonra o kadar çok düşünüyordum ki adetimden bir gün sonra bile test yapıyordum acaba üstüne mi gördüm diye bir anda pes ettim ve hiç düşünmedim o ay hamile kalmışım iki ay sonra arkadaşımın ısrarı üstüne test yaptım yoksa dokuzuncu aya kadar hayır hamile değilim derdim ben gittiğimde hastaneye kalbi atıyordu o an Allah’a şükrettim geç oldu güzel oldu diye olumlu bak herseye sen