36 haftalikken bizde ilaçlattık, ilaçlama şirketi bir gün dursun daha sonra gelin kapı pencere açın demişti ertesi gün geldim açtım her yeri komşuma gittim iki üç saat durdum daha sonra gelip dip bucak temizlik yapmıştım, bence tavsiyem ilaçlama sonrası yapılan temizlikte eldiven kesinlikle kullanın koku zaten olmuyor