sutlukahve_ bende ilk gebelikte düşük geçirdim şu an hamileyim progestan veriyor ve tüm kan idrar tahlilleri mi istedi rahim ölçümü baktı normal dendi ama progestan 8. Ay a kadar tedbir amaçlı kullanacaksın dedi rahimi kalinlastiriyor ve bebeği tutuyor dedi ama sık sık rahim ölçümü ve idrar tahlili yaptirmani öneririm