orkidemm_ evet 22+5 hamileyim enfeksiyonla devam ediyoruz gebeliğin ilk yıllarında enfeksiyon normal diyorlar ama ilişki vs olmasada aynı enfeksiyon çıkıyor berbat bişey bu enfeksiyon doğumdan sonra geçer diyorlar şimdi vajenin florasını bozuyor enfeksiyon onun için probiyotik içeren ilaçlar kullandım ve kefir içtim yine aynı hafifliyor yine başlıyor doktor gebeliğe engel değil demişti öylede oldu