busecnyt0108 insan ister istemez korkuyo ama biz hep iyi düşünüp, kötüyü çağırmayalım. Ben 3 buçuk sene önce 11 haftalıkken kalbi durduğu için kürtaj olmustum sonrasında uzun zaman hamile kalamadım geçen sene 4 ay arayla 2 defa kimyasal gebelik geçirdim. Şimdi elhamdülillah 14 haftalık hamileyim bazen bende korkuyorum ama hemen o psikolojiden kendimi alıyorum kaptırmak istemiyorum. 3 defa sağlıksız gebelik geçirdiğim için bu hamileligimde hemen Kan sulandirici igneye başladım. Elhamdülillah güzel ilerliyoruz yarın da kontrolüm var heyecanla kalp atışını duymayı arzuluyorum. Rabbım yavrularımıza uzun ömürler versin sağlıkla.