Kivircikkuala Kızlar ilk deneme negatif . Doktorum adet olunca gel transfer hazırlığına tekrar başlayacağız dedi normal mi hemen başlamam ? Orda sormak aklıma gelmedi ama dinlendirmek gerekmez mi ?
Fatu Kivircikkuala Doktoruna düşmek gerekiyor cnm o kadar hormon yüklüyorlar olmayinca yeninden başla demeleri yanlış rahmin dinlenmesi gerekiyor istersen sor bı iki ay ara veriyim die