-Themother- Kızlar bir arkadaşım için soruyorum. Ağır pcos olup doğal yolla ya da başka şekilde hamile kalabilen var mı? Mesela aşılama yumurta çatlatma vs. Tavsiye ve fikirlerinizi yazarsanız seviniriz 🌸
Ssdssd -Themother- ben üniversite hastanesinde yaptırdım ilki tutmadı ikicisini sırf tüp bebeğe geçiş olsun diye yaptırdım hatta aşılamadan sonra yatmadım bile gezmeye gittim o kadar umutsuzdum hiç takmadım kafama amacım tüp bebeğe geçmekti ama çok şükür tutmuş 6 aylık olduk tek gebelik canm
Aslanmom1 -Themother- Yakın bir arkadaşımda da aynı sorun var. Acıbadem de denedi aşılama tutmadı. Hala tedavi görüyor
Aslanmom1 -Themother- Aynı sorun ablasında vardı 5 tüp bebek denemesi sonrası sonuncu tuttu 17 sene üzerine 😓 Doğrusu bilemiyorum hangisi ne kadar iyidir diye
Sinemm68 -Themother- benim iki komşum aşılama ile kaldı , baya bir süreç, şimdi biri 2. Ye hamile ciğeri 3. Ye hamile ve tek sefer korunmamışlar ondada hamile
myangelson -Themother- bende çok yoğun pcos var. Çatlatma iğnesi ile ilk denemede hamile kalmıştım. Şimdi tekrar başladık bu ay korunmayı bıraktık bakalım nasıl devam edecek 🙈 arkadaşınız ovulasyon testleri ile yumurtlama günlerini takip edebilir denemediyse veya doktor eşliği ile takip edebilir iyi olur.
-Themother- @ ht teşekkür ederim söyleyeceğim. İlk hamilelik doğumla sonuçlandı yani dimi 👍🏻 malum kimyasal veya boş gebflik de olabilir ya