Tbytkn 6+5 haftalık henüz hiç lekelenme kanamam vs olmadı yerleşme kanaması diyorlar ya bu herkeste olan bir şey mi yoksa değişkenlik gösterebiliyor mu
Balyanaklikoalam Tbytkn hayır herkste olmuyor bende de hiç olmadı ne kanama ne de lekelenme kişiye göre değişiyor bu durum
armanbebekk Hayır canım herkeste olan birşey değil hamileliğimde tek bi belirtim bile olmadı regl gecikmesi ile test verip öyle öğrenmiştim
Tbytkn Keseyi gördük pazartesi günü tam 6 hafta dedi ama bebek ve kalp atılı göremedik haftaya gel dedi folik asit kullanıyorum şimdi gelişimi için siz ne zaman duydunuz kalp atışını geç döllenme olabiliyormuş bazen
DuyguOzlem Tbytkn ben 6dah duydum ama bazıları 7. 8. Haftada duyuyormuş. Endiselenme canım duyarsin hayırlısıyla. 🙏🏼