Lykiav o haftalarda bende öyleydim, bide haberim yoktu ramazandı ayıydı, 3 tabak yerdim doymazdım, zannediyordum ki oruçlu olduğum için gündüz çok acıktım ondan yiyorum, hiç ayırt edememiştim bu sebepten olabileceğini, yemeğin yanında bardak bardak içecek içerdim kesmezdi, üstüne tatlı yemelerimde cabasıydı, sonrada derdim gündüz oruçluyuz ya kan şekerim çok düşüyo diye diye iyi yedim 😂🤣🤣