Merhabalar ben hamileliğimin başından beri tiroit sıkıntısından dolayı ilaç kullanıyorum. Bugün bende endokrinolojiye gittim ve t4 düşüktü sadece diğer değerlerim normal seviyedeydi. T4 düşük olduğundan dolayı ilacımın dozunu 1 gün olacak şekilde arttırdılar. İnsanın içine bi kurt düşmüyor değil. Hemen zeka geriliği yapıcak diye bi şey yok ama bi an önce önlem alınmalı bence.