Doktorum bana rahim ağzım kısaldığı için endol verdi. Bebeğim suyunda azalma yapabilir dedi. Haftaya tekrar gel sık takip etmemiz gerekir dedi. Kullanan var mı? Eczacı üstüne gebeliğin son 3 ayında kullanılmaz diye yazı yazmış. Çok tedirginim. 29 haftalığız