yilldizyilldiz Hello herkese, 1 haftadır minik minik hareketler ediyor bebikim. İlk andan beri aynı yerde hissediyorum hareketini, sol tarafta hep aynı nokta. 1-2 kere göbek deliğimin altında hissettim sadece. Sizde de böyle miydi acaba merak ediyorumm? 🙃
Hulo2105 yilldizyilldiz 7 aylık olacağım tatlım ilk günden beri solda. Hep solda yani sağda o kadar az ki😂 orayı sevdi herhalde 🥰
Yonca_26 yilldizyilldiz 14 haftalikta hissettim ilk hareketlerini 20 haftalik olana kdr hep sag tarafimda hissediyordum hareketlerini 20 haftadan sonra simdiye kdr 36 olduk artik hep sol tarafimda 🤣hic degismiyo sürekli sol da hareket ediyo orasini baya bi sevdi sanirim🤣🤣