senaall bence yorulursunuz, gezdim gördüm eğlendim ama aklımda hep bebeğim iyi mi acaba çok mu yordum onu, ya bişey olursa burada ne yaparım gibi endişeler vardı. Bu düşünceler yüzünden gezinin tam tadını çıkaramadım, siz kafaya takmam diyorsanız gidin derim 🥲