Arasmom_ polis esiyim.tatvan güzel yer Bitlis merkezde 4 yıl.kaldik memnun ayrıldik yine olsa yine gideriz ama askeriye farklı tabi Allah yardımcınız olsun bizde bebek için uğraşıyoruz o yüzden ikinnci şark yapmadan geldik samsun merkezde tüp bebek yaptırıyoruz Allah hepimizin gönlüne göre versin