plajterligi Esra-135 yaa benimde 23 mayıstı testler negatif, spiralim vardı ondan dolayı düzensizlik olabilir diye bekliyorum
dika Esra-135 ben adette 1 hafta kala kan verdim negatif çıktı bugün doktora gittim gebelik çıkmaz ama ben yinede istedim yapıldı ve çıktı inşAllah senin ki de öyle olur
FairyMoon Esra-135 geç döllenme vs olduğunda gecikmenin 10. Gününe kadar testte çıkmayanlar oluyor. İnşallah seninkide öyledir canım stres yapma bakalım kan sonucunda ne çıkacak önemli olan o