dika FairyMoon ben kan verdim canım öğlenden sonra çıkacak test yaptım pozitif çıktı heycanliyim bakalım
Esra-135 Cansu777 Ayyy Evet İNŞALLAH SAĞLIKLI OLSUNLARDA BASKA BIR ISTEGIM YOK RABBIMDEN . RABBIM KIMSENIN KUCAGINI BOS BIRAKMASIN INŞALLAH AMİNNNNNNNNNNN …. ❤️🙏🫶😀❤️
FairyMoon Bende hep hayırlısını istiyorum Rabbim sağlıklı hayırlı bir evlat nasip etsin O ne zaman vereceğini bilir şüphesiz ☺️ inşallah sizinkiler olumlu olur kızlar burdan haber verin yine
Nehirrrnill Esra-135 hadi hayırlısı umarım güzel haber gelir benimde reglimin üzerinden 3 gün geçti regli tarihimden 2 gün önce kaset test yapmıştım negatifti bugün 5. Günü tekrar test yapsam mı bile iyırum
dika Esra-135 sizin ki çok geç çıkacak mis ben bugün sabah kan verdim öğlenden sonra çıkacak teste yaptım teste pozitif gözüküyor
FairyMoon Esra-135 vallahi ben heyecenlndım yarına kadar vakit nasıl geçecek 🤭 İnşallah senden de o hayırlı güzel haberi alalım canım benim 🥰
Esra-135 Nehirrrnill Ben regli günüm de yaptım negatif çıktı mevsim değişikliğinden dolayı olmuyorum diye düşünüyordum ama 1 gün 2 gün 3 gün 4 gün 5 gün oldu bugün ' e kadar bekledim sabah kan verdim bakalım hersek çıkacak İNŞALLAH ❤️😀❤️
Esra-135 dika Evet canım çok geç ama olsun öğreneyim de ona göre hareket edeyim istiyorum . Belirsizlik yoruyor .
Esra-135 dika Ayyyy canım SAGLIKLA KUCAGINIZA ALMAYI NASİP ETSİN RABBİM HEPİMİZE AMİNNNNNNNNNNN …. ❤️🫶🙏😀❤️
dika Esra-135 aynen öyle insanı yoruyor belirsizlik valla bende heyecanlandım bakalım hayırlısı olsun inşAllah
dika Esra-135 Aminnnn inşAllah canım inşAllah sizde bende de vardır sağlıkla huzurla mutlulukla kucağımıza alırız