Deletedmom_116 Nergislyssa Şey geldi aklıma Doğumda sancı sirasinda oğlum habire yukarı kaciyodu ben ikindikca oğlum çok artık nolur çık diye Yalvarmaya başlamıştım 😂😂😂Okuyunca bı an kendimi orda hissettim djdj
Ozdemirinannesi- Nergislyssa şimdi uygulama -1 mi gösteriyor 40 dolunca çok merak ettim ekran atabilir misin
ulkukhrmn Nergislyssa biz de 40+2 deyiz tık yok 😄😂yarın doktora gideceğiz suniyle başlatır mı yoksa 41 e kadar bekletir mi bilmiyorum
Nergislyssa Hulo2105 aşkm yatırmaz diyorlar herşeyi iyi olursa diye ama ne kanala indi ne açılmam var
Deletedmom_116 Nergislyssa Kız suyum geldi çocuk iyice belli oldu Bildiğin ağzıma doğru kaciyodu fjfnf
Nergislyssa Hulo2105 yok işte dün gittiğimde baktı alttan kanalın da geniş dedi bebek gelmemesi için sorun yok dedi ama neden kanala girmiyor anlamadım dedi açılmam da yok , baş aşağı duruyor doğum pozisyonunda . Dün de alttan uyardım bi bebişi dedi ama ne gelen var ne giden var . Cuma bi tekrar görüşelim dedi
Hulo2105 Nergislyssa Valla yeri iyi demekki kuzunun😂 bu gün yarın gelir ama baş aşağı dönmüş zaten en fazla 2-3 gün daha durur bence
Nergislyssa Hulo2105 aşkm 36. Haftadan beri baş aşağı ama gel gör ki kanala inmiyor sıpa 🥹🥹 yarın yatırır mı bilmiyorum
Nergislyssa Deletedmom_116 Deletedmom_116 bebem bu dünyaya geç gelmek için elinden geleni yapmış 😂😂😂😂😂
Selopelo Kızlar bende 40+1 bugün, hiçbir belirti yok, açılmam da yok suyum gayet iyi bebişin hareketleri gayet güzel napsam bilmiyorum, serzeryan randevusu aliyim mi 🥺
Nergislyssa Hulo2105 heheheh ikizleri severim iyi de anlaşırım heheheh tek mutluluk sebebim bu sanırım 😂😂😂
busraacicek Canım bende bekledim 41.hafta başına kadar gelsin kendi diye açılmam 1-2 cm di bebek iki üç haftadır kanaldaydı ama gelmedi bir türlü.iyiki de gelmemiş 3800 civarı diyorlardı 4300 doğdu beni de kendini de perişan ederdi çocuk kendi gelseydi.sezaryen oldum 41+0 da acilen suni sancıdan etkilendi bebeğim çünkü.Yani demem o ki Allah a bırak bi bildiği vardır sezaryen den de korkma olursa da olur şartlama kendini normale acilen yatış verebilir hazırlıklı ol korkma şimdi çok mutluyum ben oğlum yanımda kokusu elleri herşeye bedelmiş
Nergislyssa busraacicek ay kurban olurum okurken bi tuhaf oldum , kendimi normale şartladığımdan değil gelsin istediğimden aslında kuzum ama çarşambaya kadar gelmezse suni olmazsa sezeryan olcakmışım