Şeker yüklemesi yaptırmadım aç karın ile şekerli gazozu içmek beni kötü etkiler diye ,sağlık ocağında açlık tokluk değerlerime baktırmak için gittim bugün açlık 91 çıktı 1 saat sonra tokluk 137 çıktı, aile hekimim olmadığı için soramadım,normal mi bu değerler şekerim yoktur inşaallah anlayanalar yorum yapabilir mi rica etsem ?