Lilaaaaaa Damagimda büyük bir şişme olustu ne yemek yiyebiliyorum ne konuşabiliyorum ilac bile zorlaniyorum içerken. Agzim diş etlerim beyazladı hep cok acıyo. Doktor bakmadan direk parol vitamin yazdı simdi yine gidecem doktora cok çaresizim 😔
elifozkann Lilaaaaaa parol ağrı kesici ama ağrıyı geçirdiğini söyleyemem yine de içebilirsin bebeğe zararı yok antibiyotik kullandım hala da kullanıyorum gebelik için uygun antibiyotikler var doktor yazdıysa içmeliisin
Bendiyebiri_ Lilaaaaaa antibiyotik kullandım ama doktoruma danışarak kötü soğuk algınlığından dolayı bana vermişti
Serapazraege Lilaaaaaa hamile arkadaşımda dişi için kullandı bebeği doğdu hiçte bir sorun yaşamadı merak etmeyin alabilirsiniz bence
Lilaaaaaa elifozkann antibiyotik yazmadi baska doktora gidecem randevu saatim gelince tesekkür ederim. Gercekten parol da ağrı kesmiyor
Lilaaaaaa @elifozkann @Bendiyebiri_ Bugun Doktor veremem dedi . 3 gune geçmezse parca alacaz dediler ona göre ilac başlatacaz dediler ama ben bitmis durumdayım 😔