Hayaldie Bnde 24 haftalıgım gecelerı sırt agrısı cekıyorum sag ve sola dondugumdede uyusuyorum 😔3 gündr bebek hareketlerınden uyuyamıyorum kızım hiç uyutmuyor en ufak harekete uyanıp bıdaha uyuyamıyorum normalmi ki bu
Arelmom_ Esrashshshssh çok şükür güzel gidiyor kaburga batması oluyor azcık bide huzursuz bacak sendromu dışında iyiyiz ☺️
alinsmom_ Esrashshshssh kuyruk sokumu ağrısı başladı , eskisi gibi yürüyemiyorum artık daha çok dinlenmem lazım.. sol bacağım da ağrıyor
Petek35Ozcan Esrashshshssh işte biz 24 ü bitirdik pazartesi gününe kadarda üç gün ultrasonda zaten aynı haftayı vermiyor genelde fazla veriyor 😅 yani gidersem galiba doktor gelmeseydin abla doğuma var daha der 😃