Ya gerçekten artık ne yol izleyecegimi şaşırdım, 3 kere gebelik oluştu ama ilerlemedi. Özel hastanelerde gitmediğim doktor kalmadı, dun en son gittiğim doktora söyleyin ne yapayım ben tüp bebek mi diyorum evet olabilir diyor, asilamami diyorum evet olabilir diyor, ben ne dersem olabilir diyor. 1 tanesi de çıkıp yol göstermiyor hep aynı senaryo çok sıktı artık.