hatseum12 Kızlar 9+4üz mide bulantılarımdan dolayı raporluyum evdeyim. Hep yatıyorum. Ama bu 3 gündür ara ara belime giren ağrılar var adet ağrısı gibi. Kanamam vs. yok. Bu normal mi ? Sanki adet olucam gibi. Adet dönemimde gelmedi daha.
Balyanaklikoalam hatseum12 sizinle aynı haftamız 9+4 üm ve bende de bugün bel ağrısı var hatta bacaklarıma vuruyor ağrı kanamam vs yok
hatseum12 Balyanaklikoalam bacaklarıma vurmuyor ama garip bir ağrı umarım kötü bir şeyden değildir normal demek ki
Aleynaz06 Haftada ben de felaket bir bel ağrısı çektim, hatta sağa sola dönemiyordum. Bu yüzden korkudan doktora gittim ve gayet normal olduğunu söyledi. Sanırım 9. Haftanın farklı bir zorluğu var, 10. Haftada rahatladım
Asi_07 4 haftalık aynı durum bnde de var önceki gebeliğimde de oluyordu gayet normal bol su ve istirahat gerekiyor