Selinmoon banada erken olucak gibi geliyor yarını beklerse insallah doktor gelicek bende memlekete gelmistim burasıda kücük yer Mesai saatinde doktor da yok simdilik eve geldim yarın tekrar gidicem insallah cok sertlesiyor kendini de topluyor insallah vaktinde gelirler 🥲🥲